igår!

Ja de vart inte mycket bloggande igår! vi fick sov morron jag o barnen :D skööönt! Sen packade vi ner Groks gamla grejer som jag inte längre behöver....
Det är ju toppen att kunna åka till Mular o Nosar i Heby, lämna in grejer så säljer hon dem, hon tar 20% och de är det värt.....Rekommenderar det!!
Tänka att det är så svårt att skilja sej från vissa saker :/ men nu är de borta.
Handlade lite mat i heby oxå....mmm mycket gott fanns det, men köpte bara det nödvändigaste! Jag kommer snart lägga upp ett av mina favorit recept! Ni bara måste prova det......kommer inom kort  :) gott gott gott....
Nu ska jag fixa lite frukost till mina underbara barn
/Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0