sorry,händer inte mycket här på bloggen!

Jag har faktiskt inte haft tid till bloggen! såå mycket att göra, barnen, stallet, träningar, hemmet, vänner, ja allt! skulle behöva 48 timmar på ett dygn! minst!
I början på nästa vecka ska jag iaf provrida Freya, ska bli skoj! får se hur det bli sen då! :D hoppas hoppas! får bli en bild sen! vet att jag måste bli bättre på bilder! tycket själv det är döö tråkigt med en blogg utan bilder!
Idag hade ju jag tänkt att det skulle bli grillning o bad i poolen med våra underbara grannar :D ååå så regnar det :( trist......men men, såg iaf nått som piggade upp! var som vanligt ( typ 1000ggr om dag) in på http://nicholaihollesen.blogg.se/ ett måste att läsa! klicka er in där och titta på senaste filmklippet el båda! så jäkla underbart! såå jäkla jag och Elin, så elin om du läser detta måste du titta! :D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart jag läser gumms! Hahaha :D Kommer aldrig att glömma dagen med matt rengöringen! <3

2011-07-17 @ 23:18:23
URL: http://elineva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0