En toppen helg!

Idag är det varmt! hääärligt :D något kvavt kanske, men inte klaga, tänk vad man längtat efter detta! Nu är det sommar ju <3
Har vart en trevlig helg, i lördags var det läderloppet, tittade på starten och sedan satte vi oss på en tomt och vart lite fika där, köpte så klart lärdags goggo mmm gott! hem göra iordning för grillning, entrecote och potatis gratäng....
I söndags var det äntligen dax för strömsholm, älskar det stället! Miranda fick vara hos mormor och Amanda fick följa med oss, hon är ju så okomplicerad är så nöjd och glad, mina älskade barn! <3 så jag, lilla A och Elin hade en toppen dag med lagom värme och sol :D vi fann äntligen en varsin tröja och fick dom broderade! Vart en sväng förbi Åsby på hemvägen, köpte tavlorna jag såg sist jag var där och de fanns kvar :) så det vart två stycken till vardagsrummet vart fin fint......hämtade stora M hor mormor och sedan begav vi oss hem.
Nu ska jag ut i solen!
<3 Marina

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det var verkligen på tiden att vi fixade dom! ^^

2011-07-17 @ 23:20:15
URL: http://elineva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0